Sunday, February 15, 2009

Sabtu 14 Feb 2009
0.30am
Hai...aku baru ja balik dari makan dgn kawan2...dok lepak2 jap hilangkan penat...huhu actually aku tengah syok mesej kawan ym aku..dah lama kenal tapi lost contat..so ni dok msej dia la...saje je kaco..aku ingat dia lain daripada yg lain but sama ja dgn lelaki aku kenal...suma asyik tanya bab yg sensitif je...huhu fed up aku..kalu tak cakap sal seks ke ape ke tak leh ka...benci tol aku...macam na aku nak elak daripada benda tak elok kalu selalu dapat kawan2 atau pakwe yg perangai macam ni...nak berkawan yg alim2 mesti la diorang tak nak kawan dgn perempuan sosial macam aku ni...they all always pandang negatif je...seolah2 aku tak akan dapat berubah as they need...tapi aku memang suka tackle laki yg susah nak dapat..macam dulu aku yang minta kapel dgn daus...budak tu nak kata islamik sangat tak la pulak..cair jugak dgn aku..heheh tapi ego dia je lebih..nak cari awek yang lebih baik daripada kau..pakai tudung labuh and tak sosial...eleh bukan leh percaya sangat...yang pakai tudung labuh pun kalu dah nafsu..kecundang gak...hmmm dunia..dunia....
Hmm susah jugak nak dapat calon suami skg ni...tu sebab la salah satu impian aku ialah nak sambung study dalam bahagian syariah..sekurang-kurangnya hati aku tenang dan aku boleh berubah menjadi lebih baik...sebaik yang diingini mak abah aku...lapang sikit hati diorang...tapi nak buat baik ni penuh dengan dugaan aje...aku ni dah la lemah semangat sikit..tak tetap pendirian sangat..itu yang aku nak sangat dapat pakwe atau bakal suami yang tegas dan boleh jaga dan memimpin aku as i need...ni belum nikah lagi sume hal-hal dalam nak tau...menyampah tol... pastu asyik nak bermanja-manja cam orang dah kawin..hmmm jangan harap la kau nak layan..lebih baik aku tak ada pakwe kalu nak tambah dosa aku ja...

No comments:

Post a Comment