Sunday, February 15, 2009

Rabu 12 Feb 2009
2.32pm

Penat giler balik kelas arini..bukannya teruk sangat pun kelas arini tapi badan aku je rasa cam letih sangat2..kalu nak diikutkan hati, aku tak nak pi kelas arini..huhuhu nasib bek la akau dapat lawan hasutan negative dalam diri aku ini..semalam aku makan nasi lewat2 malam dgn geng2 aku..punya la melantak sampai malas nak pi kelas..huh buruk sungguh perangai sebegitu…
Habis je kelas kol 1 aku gi makan dgn geng2 aku kat subaidah..ape lagi bedal nasi kandar la..hehehmenu fav aku nasi plus ayam goring yang rangup cam ayam kfc…pehh sedap giler..hehehe tak dapat makan kfc pun xpa la..hmm dgr2 citer mcD kena boikot..btol ke?hmmm.. nasib bek aku xbape minat sangat mcD…ok la sambung citer, habis je makan aku pun odw balik bilik…sementara dok tunggu bas sorang2.. (aji n lin da kelas) aku main mesej dgn pakwe aku jap…pakwe baru katakan..hehehe bukan baru sangat pun dah lama kenal tapi baru sekarang nak mgenal hati jantung dan segala isi perut lah katakan…hahaha lebih2 pulak…
Pakwe aku kapel ni aku dah anggap macam adik sendiri..yela muda 1 tahun dari aku. Dah tu tup, tup minat kat aku plak..hancus tol..bukannya ape..kang tak layan takut kena kebas orang len pulak..so aku pun try la berkapel dgn die…nak dijadikan citer semakin lama aku dok kenal and mesej, makin aku tak da feel kat mamat ni..huhu nak wat macam na ek..makin nak kenal dia makin aku teringat buah hati lama aku..abang dialah sapa lagi kalu bukan solikin…rasa saying kat likin makin bertambah2..kadang2 siap mimpi lagi siot..pening2…aku sendiri pun tak tau macam na nak lupakan buah hati lama ni..tak sempat aku nak membalas cinta likin tup,tup hatinya telah dikebas orang..salah aku gak siap pi ejas kat orang sangat..la terpaksa la makan hati jantung usus dan sebagainya…nak wat macam na lagi nasi dah jadi bubur…nak mengirat semula pun dah tak leh coz aku tau likin ni jenis laki yang setia…hai..sampai bila aku nak mengharap kata dia pun tak tau laa…kuat sangat perasaan saying aku tu kat dia…dia first love aku tanpa aku sedari…
Kadang2 dok sorang2 teringat kena semasa berkawan dgn dia dulu..yela time tu ada orang caring sangat kat kita..hahaha..paling best sekali raya haji lepas..kat rumah dia wat kenduri kawin abang dia..so kitaorang ni tersangat la sibuk nak tolong family dia sambil2 sambut raya haji..time tu aku dah berdebar2 nak tunggu dia balik..iyela dah dekat setahun tak jumpa..harap umah je sebelah tapi nak jumpa pun susah..huhu so tunggu punya tunggu akhirnya balik la orang yang aku nanti tu…awal2 lagi biji mata aku cari muka likin dia dulu lah..dah tersangat rindu time tu..nak bercakap dgn dia jangan harap la. aku dgn dia ada krisis dulu…seperti biasa aku menyibukkan diri dgn kerja2 kat umah dia..tolong ape yg patut la…aku ingat dah tak da peluang nak bercakap dgn dia langsung..alih2 time hari kenduri aku siap naik keta dgn dia..bukan berdua k tapi with my sister na his brother gak(pakwe skrg la)…time tu baru la kitorang bercakap ape yang patut…huhu bahagianya hati dia start cakap dgna kau dulu…tak cakap banyak pun jadi lah sekurang2nya dia ingat kat aku lagi…
Esoknya hari yang paling mendebarkan aku dan paling merisukan kau,why?????sebab awek dia nak mai la..mastura…huhu aku ni tak setanding dgn mastura tu…jauh beza kami ni…asl je Nampak awek dia kat knduri tu terus muka aku berubah..iyela sapa tak cemburu…nak tak nak terpaksa la buat2 ramah mesra alam…hakikatnya dalam hati hanya Tuhan aje yang tau betapa pedihnya hati ini…so aku layan melayan la si mastura setakat yang aku mampu…kadang2 terpikir juga ada lagi ka laki macam likin ni…bukanya ensem sangat pun juz muka manis and tersangat la baik..anak soleh plak tu..sapa la tak mau dapat boy mcam tu…
Entah la aku pun tak tau nak wat macam na lagi hati dan perasaan aku hanya kat solikin ja ( tempat ke2, pertama kena la pada Maha Pencipta)…dah try feel kat laki lain tapi still tak boleh nak trima…

No comments:

Post a Comment